محاسبه حقوق و دستمزد یکی از مهم ترین فرایندهای مالی در سازمان ها و کسب و کارهاست که از جنبه های مختلف هم برای مدیران و کارشناسان مالی و حسابداران مهم است و هم برای پرسنل سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تغییرات قوانین و مقررات مربوط به مالیات و تامین اجتماعی نیز عوامل مهم بیرونی مؤثر در این محاسبات است که بصورت مداوم در حال تغییر و بروزرسانی از سمت قانون گذار است.

شرکت حساب رایان پارس به منظور بررسی آخرین تغییرات و تحولات مربوط به محاسبه حقوق و دستمزد و آشنایی علاقمندان با جدیدترین نکات مالیاتی و بیمه ای مرتبط با موضوع حقوق و دستمزد، ضمن دعوت از کارشناس خبره این موضوع جناب آقای عرب دوست، در یک وبینار کاربردی و جامع ابعاد مختلف این موضوع را به بحث و گفتگو می گذارد.

کتاب آقای داریوش عرب دوست

استاد گرانقدر مدعو این وبینار، داریوش عرب دوست، مؤلف کتاب صفر تا صد حقوق و دستمزد و مدرس دوره های متعدد مالی و مالیاتی در مؤسسات تخصصی مربوط به حسابداران و مدیران مالی در سراسر کشور با بیش از دو دهه سابقه اجرایی در حوزه های مرتبط، ضمن بررسی آخرین مصوبات، بخشنامه ها، قوانین و مقررات مالیاتی و تامین اجتماعی، نکات ارزشمندی در خصوص محاسبه صحبح حقوق و دستمزد ارائه می کند که برای کلیه علاقمندان شامل مدیران و کارشناسان مالی و حسابداران سازمان ها و کسب و کارها بسیار ارزشمند است.

زمان وبینار: ۹ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ تا ۱۸

مکان برگزاری: بصورت آنلاین بر بستر ایسمینار