در دنیای کسب و کارها که به شدت رقابتی شده، تصمیمات مدیریتی بسیار سرنوشت ساز هستند. مدیران برای اخذ تصمیمات راهبردی باید به اطلاعات صحیح، گزارشات کاربردی و شاخص های کلیدی کسب و کار دسترسی داشته باشند که حجم عظیم داده های موجود، این مورد را دشوار ساخته است. به همین دلیل حساب رایان با برگزاری وبینار رایگان هوشمندسازی کسب و کار با حضور استاد برتر این حوزه، مدیران را در این مسیر همراهی می‌نماید.

**توجه**
"هزینه شرکت در وبینار 8.000.000ریال میباشد که به صورت کامل توسط شرکت حساب رایان پرداخت شده است و شما عزیزان میتوانید به صورت رایگان در آن شرکت کنید."

 

♦♦♦ به شرکت کنندگان این وبینار، 25% تخفیف بابت خرید نرم افزارهای محاسبان، تا پایان بهمن ماه ارائه می‌گردد. ♦♦♦

هوشمندسازی کسب و کار


هوشمندی کسب و کار Business Intelligence، مجموعه‌ای از نظریات، روش‌ها، فرایندها، معماری‌ها و فناوری‌هایی است که برای تبدیل داده خام به اطلاعات مفید و معنادار استفاده می‌شود. برای آشنایی و استفاده از BI باید در ابتدا به تاریخچه و روند پیشرفت آن بپردازیم تا به معرفی نسل جدید BI برسیم. باتوجه به رویکردهای تحلیلی متفاوت باید به تبیین و شناخت رویکردهای متفاوت بپردازیم. در ادامه نیز موضوعات گزارش دهی، پردازش تحلیلی آنلاین، تجزیه و تحلیل، داده کاوی، فرایند کاوی، پردازش رویدادهای پیچیده، مدیریت عملکرد تجاری، محک زدن، پردازش متن، تجزیه و تحلیل پیش‌بینی کننده و تجزیه و تحلیل چندجانبه را شرح دهیم. نرم افزار هوش تجاری حساب رایان، امکانات ویژه ای مانند ارائه انواع و اقسام گزارشات برای تحلیل داده‌ها را داراست که برای آشنایی عملیاتی شرکت کنندگان وبینار با این نرم افزار، به این امکانات نیز میپردازیم.

زمان برگزاری وبینار:

18بهمن 1401

ساعت 17تا19

هزینه ثبت نام در وبینار:

این وبینار رایگان میباشد.

سرفصل موضوعات وبینار 

  • معرفی نسل جدید هوش کسب و کار و داده محوری
  • انواع رویکرد های تحلیلی
  • انواع بلوغ داده محوری در سازمان ها

مدرس وبینار

مهندس مهرداد سروش نیا

  • مدیر توسعه رویکردهای تحلیلی شرکت مهندسی مشاور عصر فناوری
  • معمار و تحلیل‌گر پروژه استقرار و پیاده‌سازی هوش تجاری هلدینگ صنایع پتروسیمی خلیج فارس
  • تحلیل‌گر کسب و کار در توسعه پرونده الکترونیک سلامت بابت طراحی سامانه داده کاوی اطلاعات
  • برگزار کننده دوره های تخصصی داده محوری، هوش مصنوعی و علم داده برای جمع کثیری از مدیران کشور
  • برگزار کننده دوره های تخصصی داده محور در دانشگاه تهران