صنعت نرم افزار همواره در حال تغییر و تحول است و از این رو پیشرفت های سریع در فناوری ها و روش های تولید نرم افزار اتفاق می‌افتد. به همین منظور بسیار مهم است که شرکت ها و سازمان ها به عنوان یک گروه ویژه از کاربران انواع نرم افزارهای مالی اداری با این تغییرات همسو بوده و به موازات آن خود را به‌روز نمایند.

شناخت مناسب از فناوری های جدید، به مدیران شرکت ها وسازمان ها کمک میکند تا با کمترین چالش بهترین تصمیم را در مورد تهیه نرم افزارها اتخاذ کنند. همچنین مدیران و کارشناسان، با آگاهی نسبی از موضوعات مرتبط با صنعت نرم افزار و آشنایی با اولویت هایی که هنگام انتخاب نرم افزار، به خصوص نرم افزارهای مالی، اداری و مدیریتی باید مورد توجه قرار دهند، می توانند هزینه های انتخاب نرم افزار را کاهش دهند.

به همین منظور شرکت حساب رایان پارس یک وبینار رایگانِ آموزشی، با هدف آشنایی با مزایای مهاجرت به نرم افزارهای مالی و اداری تحت وب با رویکرد ERP برگزار می‌کند. در این وبینار ضمن اشاره به فناوری های قدیمی، فناوری های بروز و مزایای آنها را معرفی کرده و برای شناخت بهتر، مقایسه ای کامل و دقیق بین آنها خواهد داشت تا دید کاملی به افراد فنی و غیرفنی داده و سطح آگاهی شان را افزایش دهد.

وبینار رایگان مزایای مهاجرت به نرم افزارهای مالی و اداری تحت وب با رویکرد ERP

مدیران و کارشناسان کلیه شرکت های خصوصی، سازمان های دولتی و بانک ها می توانند با حضور در این وبینار به خوبی با چالش های این حوزه آشنا شده و با آخرین تغییرات و تحولات نرم افزارهای تحت وب آشنا شوند. شرکت کنندگان می توانند با آخرین دستاوردهای نرم افزارهای مالی - اداری تحت وبِ محاسبان که محصول شرکت حساب رایان می‌باشد آشنا شده و در صورت تمایل نسبت به مهاجرت از نسل قدیم به نسل جدید اقدام نمایند.

این کارگاه برای اولین بار با حضور مدیران و کارشناسان متخصص، خبره و بسیار باتجربه از سه حوزه مدیریت، تولید و فروش برگزار می شود تا به همه جنبه های مهم و قابل توجه علاقنمدان به تهیه نرم افزارهای ERP تحت وب، از سه زاویه متفاوت پرداخته و همزمان به سؤالات و ابهامات مدیران کارشناسان حوزه های مختلف پاسخ داده شود. همچنین برای شرکت کنندگان در این وبینار فرصت ویژه ای برای مهاجرت به نرم افزارهای تحت وب محاسبان در نظر گرفته شده که برای مشتریان جدید و فعلی شرکت بسیار کاربردی و قابل توجه است.

با توجه به دغدغه های متنوع مخاطبان از زوایای مختلف نسبت به نرم افزارهای یکپارچه مالی و اداری و لزوم پاسخگویی شفاف و مبتنی بر تجربه به این دغدغه ها، در وبینار پیش رو سه نفر از مدیران متخصص و باسابقه شرکت حساب رایان پارس از سه حوزه متفاوت و دو نفر از کاربران سازمانی بزرگ نرم افزار ERP از حوزه های بانکی و دانشگاهی به عنوان مهمانان ویژه دعوت شده اند تا پاسخگوی سؤالات، ابهامات و چالش های شرکت کنندگان گرامی باشند.

اساتید و کارشناسان حاضر در وبینار

آقای دکتر قاسم پور
کارآفرین و مدیر کسب و کارهای دانش بنیان
  • عضو هیأت علمی دانشگاه
  • مؤسس شرکت حساب رایان پارس
  • مدیر عامل و مشاور ارشد مدیر عامل از سال ۱۳۸۲ تاکنون
آقای مهندس کریمی
مدیر تولید، مشاور و مدیر فنی
  • مدیر فنی شرکت های فناپ، همراهان سیستم، پویا و چند شرکت دیگر
  • مدیر تولید (CTO) شرکت های نرم افزاری
  • عضو سازمان مدیریت پروژه PMI
آقای مهندس اصانلو
مدیر فروش و مشاور سیستم های نرم افزاری
  • فوق لیسانس مدیریت بازاریابی بین الملل
  • عضو انجمن حسابداران خبره ایران
  • عضو انجمن علمی بازاریابی ایران
  • ارائه دهنده سیتسم های یکپارچه سازمانی

ابوالقاسم قاسم‌پور متولد ۱۳۵۵، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی از دانشگاه علم و صنعت ایران، از سال ۱۳۸۲ عضو هیئت مدیره و از مؤسسان شرکت حساب رایان پارس است که علاوه بر مدیریت شرکت حساب رایان، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نیز هستند.

بهرنگ کریمی متولد سال ۱۳۵۴، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات گرایش شبکه از دانشگاه آزاد، از سال ۱۳۷۲ فعالیت حرفه ای خود را در زمینه برنامه نویسی شروع کرده و از سال ۱۳۷۵ به عنوان مدیر فنی (CTO) در مجموعه های مختلفی ایفای نقش کرده است.

مهمانان ویژه وبینار

آقای مصطفی نوروزی
رئیس اداره حسابداری انبار و اموال بانک سینا
دکتر علیرضا پیرحیاتی
معاون اداره اموال، اسناد و اوراق بهادار خزانه داری کل دانشگاه آزاد اسلامی

فرم ثبت نام در وبینار

نام و نام خانوادگی (الزامی)
 
نام سازمان یا شرکت (الزامی)
 
سمت سازمانی (الزامی)
 
تلفن همراه (الزامی)
 
نوع سازمان یا شرکت
 
آدرس ایمیل