احتمالا همه برای یک بار هم که شده، نام ایزو 9001 را شنیده‌ایم، اما واقعا ایزو 9001 چیست؟

ایزو 9001، یک استاندارد بین‌المللی برای سیستم‌های مدیریت کیفیت (QMS) است که توسط سازمان ایزو (سازمان بین‌المللی استاندارد سازی) در سال 1987 به منظور به‌وجود آوردن الگویی بین‌المللی برای پیاده سازی و استقرار سیستم‌های مدیریت و تضمین کیفیت به جهانیان معرفی شد و آخرین ورژن آپدیت شده آن مربوط به سال 2015 است که تحت عنوان ISO9001:2015 شناخته می‌شود.

اگر بخواهیم سیستم مدیریت کیفیت را تعریف کنیم باید گفت که مجموعه‌ای از سیاست‌ها، فرآیندها روش‌های ثبت شده و سوابق است که در سازمان پیاده سازی می‌شود تا به عنوان یک پایه و بنیاد در آن سازمان از رضایت مشتری اطمینان حاصل پیدا کند.

علاوه بر این مشتریان، اطمینان حاصل پیدا می‌کنند که آن سازمان یا شرکت، سیستم مدیریت کیفیت را بر اساس هفت اصل مدیریت کیفیت ایجاد کرده است.

شرکت حساب رایان مفتخر است که اعلام نماید در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان و مشتریان گرامی این شرکت، گواهینامه ایزو 9001 را دریافت کرده و امید دارد تا هرچه بیشتر در راستای این هدف قدم بردارد. اگر از مشتریان شرکت حساب رایان هستید، می‌توانید تمامی درخواست‌های خود را از طریق سیستم مدیریت درخواست مشتریان (Ticketing) برای واحد پشتیبانی ارسال نمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.

گواهینامه ایزو9001