حضور دکتر تابش، معاونت محترم وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در ساختمان مرکزی شرکت حساب رایان پارس؛


به گزارش روابط عمومی شرکت حساب رایان پارس؛ به دلیل فراگیری ویروس کرونا در جامعه و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در اسفندماه سال نود و هشت برگزار نشد و اهدای تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان توسط دکتر عباس تابش معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت در اقدامی خلاقانه و جدید برخلاف سنت هرساله به بنگاه‌های اقتصادی که موفق به کسب نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان شده بودند در محل استقرار این بنگاه‌ها انجام شد و از آنها  تجلیل به عمل آمد.

در همین راستا جناب آقای دکتر تابش، رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در ساختمان مرکزی شرکت حساب رایان پارس، اقدام به اهدای تندیس نقره‌ای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به مهندس ابوالقاسم قاسم پور، مدیر عامل شرکت حساب رایان پارس کردند.
در این دیدار آقای تابش ابراز امیدواری کردند با توجه به حساسیت‌های موجود و شرایط اقتصادی حساس و بالا رفتن انتظارات عمومی از خدمات بنگاه‌های اقتصادی، این خدمات بهتر و فراگیرتر از قبل به مشتریان ارائه شود. همچنین ایشان اظهار داشتند که واحدهای مذکور باید قادر باشند مطابق با انتظارات جامعه با برنامه ریزی‌های مناسب‌تر و رعایت الزامات حقوق مصرف کنندگان در سال‌های آینده به موفقیت‌های چشم گیرتری در ارائه خدمت به مشتریان نائل شوند.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: بدیهی است اعطای این تندیس ارزشمند که حاصل ارزیابی و سنجش عملکرد یک‌ساله منتهی به سال نود و هشت بنگاه اقتصادی توسط دستگاه‌ها و نهادهای مختلف نظارتی و اجرایی مرتبط از جمله سازمان حمایت، سازمان ملی استاندارد ایران، انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بانک مرکزی، وزارت اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، وزارت صمت، برنامه و بودجه و سایر نهادهای ذیربط است، در بالاترین سطح نظارتی اهدا شده و این جایزه با سایر جایزه‌هایی که بنگاه‌های اقتصادی دریافت می‌کنند تفاوت بسیاری دارد.

وی در ادامه یادآور شد که بقا و استمرار روند موفقیت بیشتر یک بنگاه اقتصادی ارتباط نزدیکی با خواست و نیاز مصرف کننده دارد که این موضوع در قانون حمایت از حقوق مصرف کننده تبلور یافته و باید توسط بنگاه‌های اقتصادی این امر به عینیت ملموس جامعه تبدیل شود.

آقای مهندس ابوالقاسم قاسم‌پور مدیر عامل شرکت حساب رایان پارس، ضمن خیر مقدم به ریاست محترم سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و هیات همراه، اظهار داشتند که سخنان دکتر تابش در خصوص اهدای جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان به بنگاه‌های اقتصادی برتر را تصدیق می‌کنند و این جایزه را نتیجه زحمات و پشتکار کلیه اعضا و پرسنل مجموعه شرکت حساب رایان پارس در جلب رضایت مشتریان گرامی این مجموعه دانستند.

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در ادامه با اشاره به اینکه احراز حقوق مصرف‌کننده کار دشواری است، گفت: "امیدوارم سال‌ آینده تندیس طلایی و سپس تندیس بلورین دریافت کنید"