شرکت حساب رایان پارس در راستای رسالت خود مبنی بر آموزش جدیدترین قوانین حاکم بر سیستم‌های مالی و اداری به مدیران شهرداری‌های سراسر کشور، در تاریخ ۴ مهرماه ۱۴۰۳ در استان آذربایجان غربی، همایشی با موضوع «آموزش سامانه مودیان و دستور العمل خزانه‌داری» با حضور مدیران استانداری، شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته این استان برگزار کرد.

طی این همایش که به صورت رایگان و با هماهنگی دفتر امور شهری استانداری آذربایجان غربی برگزار گردید؛ جناب آقای نصرالله پور، شهردار محترم خوی، شرحی از اقدامات و خدمات ارزنده انجام شده توسط شهرداری خوی ارائه نمودند و سپس جناب آقای ولی نژاد، معاون محترم دفتر امور شهری استان آذربایجان غربی، به بیان تجربه استفاده از نرم افزارهای حساب رایان و اثرات مثبت این نرم افزارها در تسهیل فرایندهای مالی و اداری و بهبود گزارش‌گیری در سطح استان پرداختند.

در ادامه آقایان نزل آبادی و کوخایی، معاون و کارشناس محترم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مباحث آموزشی از جمله ثبت نام در سامانه مؤدیان و نکات کلیدی ارسال اطلاعات به این سامانه و همچنین دستورالعمل ناظر بر خزانه‌داری شهرداری‌ها را با جزئیات کامل ارائه دادند. در پایان نیز تیم متخصصان حوزه شهرداری‌های حساب رایان به صورت اختصاصی به مشاوره و رفع ابهامات و پاسخ به سؤالات حاضرین در همایش پرداختند تا هرگونه ابهامی در مورد مباحث مطرح شده برای شرکت‌کنندگان برطرف گردد.

این همایش که یکی از جامع‌ترین آموزش‌های سامانه مؤدیان و دستورالعمل خزانه‌داری در کشور به حساب می‌آید؛ به میزبانی شهرداری محترم خوی و در محل سالن همایش این شهرداری برگزار گردید و شرکت‌کنندگان آن مدرک معتبر شرکت در این دوره آموزشی را از سوی شرکت حساب رایان پارس دریافت خواهند کرد.

همایش تخصصی آموزش سامانه مودیان و دستور العمل خزانه داری ویژه شهرداری های استان آذربایجان غربی - تصویر ۱
همایش تخصصی آموزش سامانه مودیان و دستور العمل خزانه داری ویژه شهرداری های استان آذربایجان غربی - تصویر ۲
همایش تخصصی آموزش سامانه مودیان و دستور العمل خزانه داری ویژه شهرداری های استان آذربایجان غربی - تصویر ۳
همایش تخصصی آموزش سامانه مودیان و دستور العمل خزانه داری ویژه شهرداری های استان آذربایجان غربی - تصویر ۴
همایش تخصصی آموزش سامانه مودیان و دستور العمل خزانه داری ویژه شهرداری های استان آذربایجان غربی - تصویر ۵
همایش تخصصی آموزش سامانه مودیان و دستور العمل خزانه داری ویژه شهرداری های استان آذربایجان غربی - تصویر ۶
همایش تخصصی آموزش سامانه مودیان و دستور العمل خزانه داری ویژه شهرداری های استان آذربایجان غربی - تصویر ۷
همایش تخصصی آموزش سامانه مودیان و دستور العمل خزانه داری ویژه شهرداری های استان آذربایجان غربی - تصویر ۸