هوشمندسازی صنعتی در شرکت های تولیدی صنعتی، فرایندی دانش بنیان با استفاده فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری مدرن و بروز است که ضمن ایجاد امکان نظارت و مدیریت کامل روی همه ارکان تولید با استفاده از جمع آوری داده های متنوع معتبر، موجب بهبود بهره وری و افزایش سودآوری و کاهش هزینه ها می شود.

ثبت نام رایگان در وبینار

نسل چهارم صنعت یا انقلاب صنعتی نسل چهارم که در حال حاضر در کشور ما نیز نمود پیدا کرده و به سرعت رو به پیشرفت و توسعه است، با بهره مندی از فناوری های نوینی مانند اینترنت اشیا (IoT)، رایانش ابری (Cloud Computing) و هوش مصنوعی (AI) محقق می شود و کلیه واحدهای تولیدی صنعتی فعال دیر یا زود باید خود را با این جریان تطبیق دهند. در غیر اینصورت در جریان سریع رقابت گسترده و جهانی شدن تولیدات صنعتی از چرخه فعالیت افتاده و به سرعت از بازار حذف می شوند.

بنابراین صنایع مختلف به خصوص صنایع تولیدی بزرگ و کوچک کشورمان می بایست در سریع ترین زمان ممکن خود را با کمک تکنولوژی های روز دنیا ارتقاء داده و جهت بهبود بازدهی و بهره وری خطوط تولید و نیروی انسانی، نسبت به جمع آوری اطلاعات دقیق از تک تک اجزای چرخه تولید خود اقدام کنند. این امر تنها با استفاده از ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری مبتنی بر آخرین فناوری های روز دنیا مقدور است تا پویایی و توانایی صنعت تداوم داشته باشد.

هوشمندسازی صنعتی

استفاده از فناوری های روز با کمک سخت افزار و نرم افزار مناسب برای نظارت و مدیریت امور یا به تعبیری هوشمند سازی، در کلیه امور صنعتی و تولیدی، فرایندی است که مالکین و سهامداران شرکت ها و کسب و کارها می توانند با کمک آن شاهد رشد سودآوری و بهره وری باشند و با کمک داده های دقیق و جامعی که از کلیه ارکان تولید دریافت می کنند، بهترین تصمیمات را برای رشد کسب و کار خود اتخاذ کنند.

شرکت حساب رایان پارس، تولید کننده نرم افزارهای جامع مالی، اداری و مدیریتی با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در حوزه های گوناگون صنعتی و ارائه راهکارهای تخصصی به شرکت های مختلف کوچک و بزرگ تولیدی صنعتی، ضمن برخورداری از دو دهه تجربه عملی در پیاده سازی نرم افزارهای ERP و ارائه مشاوره در زمینه مدیریت فرایندها، با همکاری شرکت آیوتی فیگ، تامین کننده سخت افزارهای مرتبط با اینترنت اشیاء و هوشمندسازی صنعتی، اقدام به برگزاری وبینار آموزشی کرده تا مخاطبان را با جنبه های مختلف این حوزه آشنا کند.

کلیه مدیران ارشد و میانی کسب و کارها و شرکت ها، مدیران تولید، انبار، مشاورین مختلف مرتبط با حوزه های مدیریت و تولید و علاقمندان به فرایندهای هوشمندسازی صنعتی می توانند با حضور در این وبینار تخصصی، با ابزار و راهکارهای مختلف این حوزه آشنا شده و از تجربیات پیاده سازی فرایندهای هوشمندسازی در شرکت های مختلف و مشابه استفاده کنند. مطالعه موردی کسب و کارهایی که با هوشمندسازی و مهاجرت به سمت موج چهارم انقلاب صنعتی و موفقیت در این راه به نتایج دلخواه و قابل اعتبارسنجی رسیده اند به مدیران و سهامداران فرصت می دهد تا ضمن شناخت دقیق این حوزه، نسبت به انتخاب شرکت و مشاور معتبر برای حرکت به سمت هوشمندسازی اقدام کرده و از ضرر و زیان ناشی از انتخاب اشتباه راهکار و مجری پرهیز کنند.

زمان وبینار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ تا ۱۷

مکان برگزاری: بصورت آنلاین بر بستر ایسمینار


ثبت نام رایگان در وبینار